Retour- en teruggavebeleid

Oh My Lash! streeft naar snelle levering. Bestellingen vóór 15.00 uur op een werkdag worden doorgaans dezelfde dag verzonden. Maximale leveringstermijn is 30 dagen na ontvangst van de bestelling, behalve bij vooruitbetalingen (30 dagen na ontvangst betaling).

Leveringsplicht is voldaan bij aanbod tot levering. Vervoerdersrapport bij weigering acceptatie geldt als bewijs.

Levertijden worden vermeld op de website, maar zijn indicatief en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Bij vertraging wordt de koper binnen één werkdag op de hoogte gesteld.

Leveringen vinden plaats op opgegeven adres. Risico gaat over op koper bij levering op afleveradres.

Afwijkende voorwaarden kunnen gelden voor leveringen in het buitenland. Gedeeltelijke leveringen worden als afzonderlijke transacties beschouwd.

Onjuiste leveringen moeten binnen 48 uur worden gemeld.

Binnen 7 werkdagen kan de afnemer (deel van) de goederen retourneren, uitgezonderd liquids, lotions en lijmen.

Als goederen niet tijdig worden teruggestuurd, wordt de koop als definitief beschouwd. Voor retourzending moet binnen 7 werkdagen na aflevering melding worden gemaakt bij Oh My Lash! Bewijs van tijdige retourzending is vereist.

Retourzendingen moeten in originele verpakking, inclusief accessoires en documentatie, en in nieuwe staat zijn. Gebruik, schade of wijzigingen vervallen het recht op ontbinding. Oh My Lash! kan administratiekosten in rekening brengen.

Na ontvangst retourzending wordt binnen 30 dagen het aankoopbedrag exclusief verzend- en administratiekosten terugbetaald. Kosten en risico’s van retourzending zijn voor afnemer.

Herroepingsrecht geldt niet voor diensten waarvan uitvoering is gestart, prijsafhankelijke goederen op financiële markt, op maat gemaakte of hygiënische/goederen die snel bederven.

Bij niet-conforme retourzending wordt aankoopbedrag niet terugbetaald. Product blijft eigendom van koper, die verplicht is dit binnen 2 weken op te halen of bezorgkosten te betalen.

Bij Oh My Lash! hanteren we specifieke voorwaarden voor B2B-verkoop. Garantie geldt voor elektronische producten (3 maanden) en lampen (1 jaar) na ontvangst.

Oh My Lash! is alleen aansprakelijk bij opzet of grove schuld. Geen aansprakelijkheid voor gevolg- of bedrijfsschade, indirecte schade, winstderving.

Vergoeding voor schade is maximaal factuurbedrag. Geen garantie bij normale slijtage, ongeautoriseerde wijzigingen, ontbreken/verandering/onsleesbaarheid factuur, onjuist/onoordeelkundig gebruik, opzet/grove nalatigheid/onvoldoende onderhoud.

Kosten bij hersteldefect worden gecommuniceerd. Niet akkoord met kostenopgave? Terugsturen tegen betaling onderzoekskosten. Niet betaalde onderzoekskosten na 6 maanden leiden tot eigendomsoverdracht aan Oh My Lash!.

We streven naar eerlijke afhandeling van garantieclaims en reparaties, met goede communicatie en overleg met onze zakelijke klanten.

Voor meer informatie over de aankoop verwijzen wij naar onze Algemene Voorwaarden.

Retouradres

Oh My Lash!
Baileystraat 13
8013 RV, Zwolle
info@oh-my-lash.nl

Download het retourformulier

Open chat
1
Waar kan ik je mee helpen?